Plkárna v novém kabátě

25.09.2011 22:07

Byl zahájen nový provoz diskuze. Je rozdělená do podkapitol, snad to pomůže k přehlednosti. Stačí si vybrat téma (podkapitolu) a vesele diskutovat. Takže si můžete vybrat, na jaké téma chcete diskutovat a nemusíte při tom přehrabovat diskuzi, než se dostanete k tématu, které Vás zajímá. Tato výhoda je vykoupena jednou základní nevýhodou, kterou je to, že Vy nemůžete další téma založit (pozor, nepleťe si to se založením nového vlákna, to může kdokoli). To se totiž musí dělat v administraci stránek, tzn. pokud byste chtěli další téma, můžete to psat do tématu Vylepšování stránek nebo mě jinak kontaktovat. Druhou možností by bylo poslat Vám všem heslo a sami byste to přiadávali. Ale já teda moc nepředpokládám, že by těch nových témat přibývalo nějaký velký množství...Ještě je otázkou, jestli sem přidat i ty dílčí diskuze o reportážích, novinkách atd. Mně se to líbí tak, jak to zatím je, tzn. ty dílčí bych zachoval. Sice nejsou tak přehledný, ale zase človek přímo vedle toho vidí to, o čem vlastně diskutuje, třeba konkrétní turnaj, resp. reportáž z něj.

Původně byla ta Plkárna nerozčleněná, udělaná prostě tak, jak jsme se doumlouvali (akorát jakoby zvětšená ta malá verze). Její obsah jsem zkopíroval do té nové, abyste viděli, jak a proč ta nová vznikla. Pro tuto změnu mně stačilo, že to schválil Radek, protože se mně nechtělo čekat, až se vyjádří většina...Kdybyste byly Vy ostatní proti, můžem to změnit nazpátek;-)

—————

Zpět